ΠΟΙΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ;

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Κρίμα....

Kαλημέρα φίλοι!

    Πήγα και εγώ στο πρακτορείο ενός φίλου ΠΡΟΠΟ και λέω να αράξω να δώ την Πανάθα.Λέω κάτι καλό θα δώ σήμερα τουλάχιστον κομματάκι επιθετικά δεν γίνετε αλλιώς.Και αντί να δώ αυτό βλέπω ένα φούλ αμυντικό στύλ παιχνιδιού με σέντρες αλα κάνω το σταυρό μου,με λάθη επι λαθών απο συγκεκριμένους παίκτες,εναν προπονητή να μην τον σχολιάσω καλύτερα για τις επιλογές του και άλλα τραγελαφικά πράγματα.

Πάμε ένα ένα να δούμε τι εννοώ και τι είδα βασικά ως ψαγμένος φιλάθλος που τουλάχιστον κάποια πράγματα απο μπάλα σκαμπάζω αφού τόσα χρόνια παρακολουθώ ευρωπαικό ποδόσφαιρο και τις περισσότερες φορές περισσότερο και απο ελληνικό.Λόγω στοιχήματος μπάλας γιατί γράφω και σε κάποια σάιτ αλλιώς παίζει και εγώ να ήμουν κλασσικός άμπαλος και προπονητάρας όπως οι περισσότεροι που βλέπουν μπαλίτσα στην ελλάδα.

Προπονητικά ο Φερρέιρα συγνώμη για να καταλάβω κιόλας κατέβηκε να παίξει αμυντικά?????????????με 2-0 στην πλάτη??????Το νόημα πιό?μην χάσει?Δηλαδη με το 0-0 τώρα τι πήρε????Ας μην το πώ καλύτερα....Αλλαγή στο 78΄ ο Τοτσέ??Μιλάμε αστείος και αν συνεχίσει έτσι βλέπω να μην βγάζει την χρονιά ειλικρινά.Και στην Λειβαδιά με το ζόρι κερδίσαμε χωρίς να παίξουμε τίποτα οπότε να μην χαιρόμαστε καλύτερα και παραλίγο να εισπράταμε και 1 μπαλάκι αν θυμάστε τις φάσεις....

Κατσουράνης,Βύντρα,Σπυρόπουλος και Φορναρόλι για μένα αστείοι.Αντε ο τελευταίος να πείς δεν έχει προσαρμοστεί ακόμα.Οι άλλοι τρείς που είναι και έμπειροι???????????Μηδέν για μένα και ντροπή τους που φέτος πραγματοποιούν τέτοιες εμφανίσεις λές και είναι τίποτα συνταξιούχοι είτε ερασιτέχνες!!!Αν ήμουν προπονητής σε ότι έχω ιερό θα προτιμούσα να παίξω χωρίς αυτούς βρε δε πά να χάναμε και με 4-0 κάθε κυριακή αυτοί δεν πρόκειτε να έπαιζαν με τέτοιες εμφανίσεις στο χόρτο.Χίλιες φορές μικρούς απο την ακαδημία,Χίλιες φορές!!!!

Ο Κουίνσι ανέτοιμος άκουσα.Τι ανέτοιμος εγώ απο πληροφορίες έχω μάθει οτι βγάζει φούλ την προπόνηση,συμμετέχει σε όλο το πρόγραμμα,τρέχει και όλα βαίνουν καλώς.Δηλαδή το μαύρο χάλι που λέγετε Κατσουράνης είναι καλύτερος????Για εμένα ούτε εδώ δικαιώνετε ο προπονητής για την επιλογή του όπως και δεν δικαιώνετε γιατί δεν ζήτησε αμυντικό χάφ και έχουμε τα χάλια απο τα πλάγια κάθε μα κάθε χρονιά.Eκεί ειδικά που το φάγαμε με το οφσάιντ απογοητεύτηκα.Θα μου πείς μα δεν το φάγαμε ακυρώθηκε όμως άμα δείς την φάση θα δείς ότι ολη η ομάδα εκεί κοιμήθηκε όρθια!!!!!!!!!

Καλά στοιχεία έδειξαν οι υπόλοιποι με ουδέτερα σχόλια για τον Βιτόλο προσωπικά που εμένα δεν μου τρελοαρέσει χρόνια τώρα αλλα αυτό όπως προείπα είναι προσωπική άποψη.

Εγω ξέρω οτι σε μιά ομάδα σαν την Μάλαγα άμα κάτσεις πίσω είναι σαν να κάνεις τον σταυρό σου!!!Χρόνια την παρακολουθώ στην πριμέρα ντιβιζιόν και ειλικρινά δεν είναι να της δίνεις χώρους.Φοβερή ομαδάρα δεν είναι και έχει οικονομικά θέματα όμως δεν μπορείς να κατεβαίνεις και να λές όλοι πίσω και ότι κάτσει!Αυτά αν τα κάνεις στην Σετούμπαλ ή στην Ακαδέμικα ναί αλλα εδώ είναι ΠΑΟ και όχι κάποιο χωριό της Πορτογαλίας.Δύο γκόλ θές οπότε κατεβαίνεις επιθετικά τους παίζεις πρεσάρισμα όλο το γήπεδο και προσπαθείς να πετύχεις γρήγορο γκόλ στο πρώτο ημίχρονο.Στο δεύτερο πια πάει το πουλάκι πέταξε και είσαι υπναλέων άμα νομίζεις οτι θα βάλεις 2-3 γκόλ για πλάκα.Οπότε για εμένα μέγα λάθη του προπονητή και φυσικά οι γνωστοί άγνωστοι συγκεκριμένοι παίκτες συνεχίζουν τις κάκιστες εμφανίσεις και συνεχώς παίζουν στην βασική ομάδα.

Για κλείσιμο θα πώ οτι όσο μέσο και να έχεις ε...ειλικρινά τέτοια ασυλία έχω χρόνια να δώ σε συγκεκριμένους παίκτες.Δεν μένουν εκτός ενδεκάδας ούτε με σεισμό 100 ρίχτερ εκεί πείσμα και ασυλία.Να δώ πότε θα έρθει κάποιος προπονητής με φρύδια να τους πετάξει επιτέλους στον πάγκο για καμιά δεκαριά αγωνιστικές να βάλουν αυτοί μυαλό και εμείς να δούμε λιγάκι μπάλα!

Πάμε europa τώρα και ελπίζουμε παίδες σε καμιά καλή κλήρωση γιατι την βλέπω δύσκολη φέτος την χρονιά με τέτοιες εμφανίσεις ώς τώρα που πραγματοποιούμε.

Stay Green....